fredag den 17. august 2012

ferie

hej alle sammen!!!
nu er det efterhånden lang tid siden jeg har skrevet herinde tænkte jeg at det var ved at være tid til at nyt indlæg. (det også har jeg fået et nyt tastatur til ipad´en der skulle prøves)
har jo som sagt haft en dejlig lang, og hvis jeg selv skal sige det, velfortjent sommerferie.
Har dog ikke bedrevet det helt store, jo jeg har arbejdet. Det er altid godt at tjene nogle penge. Nu er jeg som sagt startet i 2. g og synes godt nok det er noget af en omvæltning at vækkeuret ringer 6.15 i stedet for 10.30. Men mon ikke det går?
Nå måske skriver jeg senere i weekeden hvis jeg får tid, i morgen står den nemlig på arbejde fra 10 til en gang ud på eftermiddagen, så skal jeg til 18 års fødselsdag om aftenen, også snupper jeg lige en omgang arbejde igen søndag. Ind i mellem det skal jeg presse lektier og også gerne lidt afslapning ind. held og lykke Emma....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar