tirsdag den 1. november 2011

The feeling you get inside when you know you are truely happy!

Ja det har jeg efterhånden været en del stille herinde. Det er selvfølgelig lidt ærgeligt, men jeg blogger af lyst og ikke af pligt! Men tiden har simpelthen fløjet afsted. I sidste uge var min faster og fætter hjemme! Det var rigtig hyggeligt!
Den her uge er indtil videre gået med skole og en masse guldbrullupsforberedelse. Jeg holder seriøst aldrig guldbryllup det er alt for meget arbejde bare at være "pårørende"! men jeg glæder mig selvfølgelig til lørdag når festen skal stå. Tror jeg har været stresset af den matematik aflevering, men den er færdig nu og jeg føler mig seriøst 10kg lettere!
Så når humøret er lidt nede så har jeg kigget på de her billeder. Jeg bliver simpelthen så taknemmlige hver gang jeg ser dem, for jeg bor seriøst det smukkeste og bedste sted i hele verden!
SE SELV!






Har jeg ret eller har jeg ret!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar