mandag den 7. november 2011

om juletulleri

Jeg har haft en rigtig hyggelig dag. Vågnede i morges til beskeden om at mine to første timer var aflyst. Sov derefter til klokken 9 hvorefter jeg blev kørt i skole! Det var sgu luksus! Så havde jeg fri klokken 13.20 så gik jeg ned i byen fik et nyt lånerkort (ikke spørg mig hvor det andet blev af?!) lånte den bog jeg skal læse i dansk hvorefter jeg tullede rundt og fandt kalender pakker til min søster. Så tænker du måske: " men Emma er din søster ikke 16?" så siger jeg: "jo det er hun, men jeg synes det er hyggeligt at juletulle!" Jeg skal også ud og have købt hendes julegave i morgen til hende. Jeg fandt den i dag, men jeg skulle lige høre hvad folk synes og jeg tror altså det bliver den! Så nu er den ordnet! Eller næsten. Den skal lige købes! Men jeg tror hun bliver hlad for det! Eller det håber jeg i hvert fald! :D
Nå men så bagefter var jeg til møde i bygningsudvalget! Det var meget spændende glæder mig til at komme lidt mere ind i det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar