lørdag den 12. november 2011

Random stuff

Takket være Boxer kan jeg nu se alle de kanaler jeg normalt ikke kan se. Hvilket inkludere tv2 zulu. Vi har lige set "argh det gjorde jeg bare ikk'!" Det SKAL simpelthen bare ses! Det er helt vildt hvad man kan få folk til at gøre i hypnose! Der var en han troede han var en delfin. Det var altså bare for sjovt! Virkelig, se det!
Ellers har min dag gået med så lidt som muligt. Eller jeg har faktisk bare tullet :) Så har jeg være ved at pakke kalenderpakker ind. Jeg har faktisk være ret så julefikseret. Jeg holder mig virkelig i skindet for ikke at høre julemusik... ARGH! Hvorfor skal der være så lang tid til december! Det føles som en tidsalder til! Hmph. Ej men i næste weekend skal jeg til julemarked! Det skal nok hjælpe på det... Ellers bliver det bare endnu værre. xD
Juleaften 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar