torsdag den 1. december 2011

Er Århus et eksotisk sted?

GLÆDELIG 1. DECEMBER!
Endelig blev december. Det valgte jeg så at fejre ved at blive syg. Ej jeg har været syg siden i søndags, det er bare pisse irriterende. Det er bare så kedeligt at ligge herhjemme. Det er ligefør jeg synes kemi er sjovere. :S skræmmende.
Nå men nu er det da vist og et sykke tid siden jeg har blogget. Ups. Jeg har bare haft for travlt... Skolen har krævet rigtig mange aflevering af mig... Til i næste uge er der 4 hvoraf den ene er en 10 siders kemi rapport og så også lige en fysik rapport. Tis. Plus jeg skal lave for til om ugen om 14 dage for jeg drager nemlig syd på næste weekend. Til noget så eksotisk som Århus. Ja der blev du rigtig nok jaloux hva?
I morgen skal jeg så i skole igen... Det bliver jeg simpelthem nødt, de er simpelthen så strikse med fravær, men ja hvis man er syg er man syg..
Nu sidder jeg og ser nissebanden, bagefter kommer der "ludvig og julemanden" så får vi se om den er noget ved. Jeg er mest fan af dr1 julekalenderne. Især pagten.. og bamses julerejse. xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar