mandag den 26. december 2011

julegaver

Her er billedstorm af mine julegaver!

Noget sparkly glimmer fra body shop.

Den perfekte gave til personen der har alt! Det er en bog med forskellige opgaver. Man skal fx prikker huller i en side, spilde sin mad i bogen osv. med crazy opgaver!

Magtens korridorers nye cd!

Harry Potter og dødsregalierne 2 :)


En dejlig stor hat!


En jakke
Kan i gætte hvad jeg fik?

en iPad! i hvid den er rigtig lækker! Jeg er allerede rigtig glad for den! Jeg undskylder mange gange for fedtede fingre, men det kan man ikke rigtig undgå :)



Så fik jeg også en iPad'case

Det var det jeg fik i år, men jeg er rigtig glad for de ting jeg har fået. Jeg elsker alle mine gaver!

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har dig:-)
    Og sikke lækre gaver, og hvor er du heldig at få en Ipad! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld mit noget meget sene svar. Men tusind tak! Ja jeg er meget heldig :)

      Slet