lørdag den 24. december 2011

I aften er det juleaften!

Rigtig glædelig jul allesammen! Gå nu ud og nyd julen med alle dem du holder af! Her er et par billeder fra min jul!

Juleaften er også pakkernes dag for nogle... Dette er dog ikke julegaver, men fra 1. søndag i advent hvor vi, som traditionen byder havde pakkespil.

Mor har seriøst den mest skræmmende nisse i verden. Hun knuselsker den. Sidsel og jeg... Not so much.

Indretnings eksperter ville gyse hvis de så denne her sprællemand.. Men jeg elsker den. Det er den fra Bamses julerejse. Den bliver ikke jul før man har sagt: "Kom jul, kom sne, kom gaver"

Snemanden fra juletræet.

Mit ultimative yndlings juletræspynt! JULEKUGLER! Når jeg en gang skal have mit eget juletræ skal der kun julekugler og snefnug på!

Hele december har jeg haft gang i min "nissertæller" så det er med en smule vemodighed at jeg vender den sidste brik så der står "00"

Snefnug fra vores juletræ!

RIGTIG GLÆDELIG JUL!
GO SPREAD SOME HOLLIDAY CHEER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar