fredag den 29. juli 2011

faves i mit skab




 Hvis man kender mig ved man jeg har en forkærlighed for tøj og især sko... Så jeg tænkte jeg ville lave et indlæg hvor jeg viser hvordan jeg opbevarer tøj og sko :)



Jeg har nemlig et walk-in! Jeg "deler" med min søster. Jeg har langt meste plads faktisk. Så der er i hvert fald tale om en ulige fordeling!


Jeg tænkte når jeg viste mit skab så ville jeg vise min favoritter. :)

Sort kjole fra only. Den har et super pænt snit og en perfekt længde :)




Sort jakke fra criminal damage :)


Trøje fra bon'a'parte som var en jeg fandt i mors skab! GRATIS TØJ! jeg synes det har nogle rigtige fine detaljer med blonder og sådan noget :)



Mine højt højt HØJT elskede lola ramona sko! Har allerede udtænkt mit næste ramona køb, men det må vist vente lidt endnu :)


Mine gule dr. martens! De har ikke brug for at nærmere forklaring! AWESOMEHED I SKO!

Jeg havde den sidste favorit på. Så det var mini photoshoot ude foran marken.





Det var det for nu... Der kommer nok flere på et tidspunkt :) måske... hvis der er stemning for det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar