onsdag den 6. juli 2011

mini-update

Nu er det da ogsaa ved at vaere et stykke tid siden jeg har blogget...
Jeg er stadig i England saa derfor kan jeg ikke skrive de sidste bogstaver i det danske alfabet. Saa derfor er der altsaa nogle aa, ae, og oe'er xD
Jeg har lavet en hel masse siden sidst, men jeg kan aldrig huske det naar jeg skal.
Men jeg har i hvert fald vaeret i afflecks i manchester som er et "shopping-hus" med alternativt toej. Der koebte jeg nogle forskellige ting, men dem maa i vente med at se til jeg kommer hjem saa jeg kan vise hvad jeg haar koebt.... uhhhh cliffhanger! :D

i morgen skal vi i Trafford centre, som er et mega shopping center i Manchester! Der er alle de bedste baade englelske og internationale highstreet maerker, bortset fra primark... Det er egentlig lidt en skam, men mon ikke jeg overlever!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar