søndag den 17. juli 2011

plantarium

I dag har været stille og roligt. Vi er ikke helt kommet os over skuffelsen over at take that aflyste i går. Jeg blev SÅÅÅÅÅÅ ked af det det havde jeg ikke lige regnet med. Nej men vi stod oppe i lejligheden med sko og overtøj på og var helt klar til at gå da min mor lige skulle se vejret på text-tv. Så ser vi overskriften: "take that aflyser koncert i parken." Jeg stivnede, og tænkte at det måtte være en dårlig joke. Vi besluttede os alligevel for at gå hen til parken for at være helt sikre, på at hvad vi havde læst var rigtigt. Men på vejen gennem Fælledparken sank håbet om, at det var en joke mere og mere. Piger kom nemlig gående og snakkede om hvor ærgeligt det var. Da vi så kommer hen til Parken går mit værste mareridt i opfyldelse. Koncerten er aflyst. Også begyndte jeg at tude. Den havde jeg ikke lige set komme. Ej jeg kan ikke høre take that igen, så forfærdeligt har jeg det virkelig. Jeg har bare glædet mig lige siden jeg fandt ud af at de kom til Danmark til i går.
Nå så hvor aftenen kunne være gået med dans fællessang og 90-nostalgi, gik i stedet med Merlin på dr 1 og trøstespisning.
Men min aften blevet noget bedre da jeg fandt ud af at "A friend in London" spillede trøstekoncert foran Parken.
Læs endelig den her artikel om det! http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1587921.ece
Men jo det var sådan set en fed oplevelse, som hjalp lidt på humøret! Forsangeren stagedivede selvom der ikke var nogen scene, hvilket var rigtig fedt! Tak til A Friend In London for at hjælpe mit humør op!
Jeg var sådan set rigtig tæt på den jeg tror jeg har stået max 2 meter fra forsanger som stod længst fra mig xD Forsangeren er egentlig utrolig lille. Ikke meget højere end mig! og jeg er altså lille!

I dag har vi været på plantarium. Det var godt. Vi var selvfølgelige inde og se film og sådan noget.
Stemnings billeder!


Fra plantarium hvor Sidsel satte mig og far op i Martin og Ketils rumraket xD


Grunden til at der kom 2 indlæg i dag var at det med Harry Potter var en planlagt indlæg jeg ikke regnede med at jeg ville have tid til at blogge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar