lørdag den 9. juli 2011

koed vs. groentsager!

Ja nu er det blevet loerdag...
I dag skal vi til Chester. Sidsel skal i hobbyforretninger og jeg skal i Primark (!) saa det skal nok blive godt...

Lige nu sidder jeg og venter paa at faa morgenmad og min faster har vaeret saa soed og stege bacon til mig! :D
Folk der kender mig vil vide at jeg ELSKER bacon! Jeg ELSKER ogsaa koed, men er derimod ikke den store fan af groentsager.... Jeg er general ikke saerlig sund... Godt vi ikke faar usund mad derhjemme for saa ville jeg da rulle. Eller jeg spiser jo usund mad derhjemme som slik og chips, men saadan aftensmad og saadan noget er sundt.. ikke saa sundt som det kunne vaere, men der er bare ingen der kan faa groentsager i mig xD
Jeg spiser kun agurk xD og selvfoelgelig kartofler, men det er egentlig mest bare for at faa sovs xD
Saa altsaa koed vil altid vinde over groentsager i min optik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar