mandag den 10. oktober 2011

Om glemsomhed.

Som i måske nok har fattet indtil videre har jeg jo været nede ved Sidsel i weeekenden! Det var rigtig hyggeligt men jeg gider ikke skrive en hel stil om for det er har Sidsel allerede gjort! Så hvis du vil læse mere om det så kig her! http://sillysidsela.blogspot.com/2011/10/20er-galla-tema-pa-adalen.html
Men det var i hvert fald rigtig hyggeligt. Søndag kom der nye elever som skulle vises rundt. Jeg hjalp Sidsel :) Men prøv lige og se et sejt skilt jeg fik ud af det O:
I morgen skal jeg med elevrådet ud og snakke med en brobygnings klasse! Det bliver rigtig spændende! Også efter skole skal jeg til fysioterapi også skal jeg op og klippes! Det bliver spændende og se hvad der kommer ud af det! Jeg skulle rigtig have været klippet i dag, men så klokken 14.15 ringede frisøren: "Emma, du har vist glemt du skulle klippes her klokken 14." Ej det er simpelthen så pinligt! Men jeg har fået det ind i hovedet at der var torsdag. Det stod også i min kalender og den stoler jeg blindt på! Men det var så forkert. Ej jeg kunne bare grave mig ned i et stort fedt hul! Fml!
Fredag skal jeg til Århus (igen) ned og hente Sidsel på "Los Ådallos" (ved ikke hvor det kom fra xD)  Mor og far kører også skal vi i Bazar Vest i Århus. De har seriøst de bedste kebab ever! Hvis du er omkring Århus er det et besøg værd! Seriøst det er bare lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar