tirsdag den 18. oktober 2011

scary face.

I dag har nærmest hele familien været sammen for at forberede guldbryllup og os børnebørn fik skrevet en sang. Så det er bare helt super.
Lige nu står far og laver lækker pizzadej, for vi skal jo selvfølgelig have pizza! Og vi laver god pizza herhjemme! Som i VIRKELIG god! mmhhh min mundvand løber helt allerede.
I morgen skal vi til Hjørring og se om vi kan finde et eller andet som Sidsel skal have på til guldbrylluppet. Det har jeg på fornemmelse bliver en hård kamp. Hun er totalt umulig at købe tøj til det er helt forfærdeligt nogle gange xD
Så i morgen aften skal jeg til fest med min klasse fra 9. klasse. Så der kommer vist et par tøser herhjem i morgen eftermiddag og gør sig klar. Det skal nok blive hyggeligt hvis det bliver til noget. :D Ej jeg ved Mia kommer! Det bliver da så hyggeligt! :D
Så tænkte jeg at jeg ville slutte af med et billede jeg tog af Sidsel og Mia i sommers. Jeg tror Mia har fået hosteanfald eller sådan noget. Og Sidsel. Ja enten så trøster hun Mia eller så står hun bare og ser uhyggelig ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar