lørdag den 1. oktober 2011

random talking!

I dag holder jeg get toegether med et par venner det bliver bare så hyggeligt! vi bliver 5, men det bliver underligt Sidsel ikke er med :S Men det må hun have til gode til eftersårs ferien! Men det startede egentlig med med at Mia skulle hjem til mig, og så var ke også hjemme så sagde jeg nå men så kan vi da alle 3 være sammen, så endte jeg også med at invitere josse og Martin, men det blvier hyggeligt det er jeg sikker på.
Thule gik rigtig godt i går det var super hyggeligt og sjovt. Men hold kæft folk væltede rundt da vi dansede lancier! Det må have set sjovt ud! Ville egentlig gerne have et genopfrisknings kursus i det?
I morgen skal jeg til den sidste knallert køretime og vi krydser fingre for det er den sidste for jeg gider virkelig ikke mere. Men ja. Det skal nok gå også skal jeg hjem og lave lektier, og det er aldrig sjovt!
Ellers så glæder jeg mig bare til næste weekend! Jeg håber det bliver godt! Men lidt noget tis at man skal tage toget alene. O.o' det er altså bare kedeligt! Tog i 2½ time. Heldigvis skal jeg med et direkte tog hjem! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar