mandag den 17. oktober 2011

Rodebutikken.

Ja så er det mandag og jeg NYDER og have efterårsferie!
Det var rigtig hyggeligt og have mit crew på besøg i går. Vi hyggede os rigtig meget. Vi lavede ikke rigtig noget særligt vi hyggede bare, lavede lidt clay så noget film, spillede på iPhone og bare alt muligt random!
Så i dag var vi hjemme ved med mormor og morfar og få kaffe. Mormor havde lige bagt chokoladekage! Min timing er bare helt i orden! Så bagefter var vi henne ved noget andet familie og hente skilte til mormor og morfars æresport. Så fik Sidsel og jeg sprayet dem i dag! Det er altså sjovt og spraye. Så jeg regner med vi skal begynde og male skrift på onsdag. For i morgen kommer min fætter og kusiner herhjem også skal vi finde ud af hvad for noget underholdning vi skal lave igen til. guldbrylluppet. Det handler hele min inlæg vist om? :O Men ja det er nok naturligt nok. Det bliver der nemlig snakket meget om herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar