torsdag den 29. september 2011

I've got the power!

I dag har været en riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigtig lang dag! Eller sådan føles det i hvert fald! Vi har i hvert kun haft kedelige fag. Meeen så har jeg været til elevrådsmøde også var det i dag vi talte om udvalg og jeg er kommet med i hvad jeg synes er det er det bedste udvalg nemlig bygning udvalget! :D
Så vidt jeg forstod er det kun 3 der er med i bygningsudvalget en fra 1. g, en fra 2. g og en fra 3. g. Det så er os der er med til at bestemme hvilke køb af møbler og tilbygninger der skal laves. Det synes jeg er ret fedt! Så meldte mig jeg også til "oplæring" af at snakke med brobygningsklasser om elevrådet og skolen. Så det glæder jeg mig lidt til. Jeg får lige en time hvor jeg er med ude med en 3. g'er og en anden 1. g'er også er det ellers mig og en anden 1. g'er der står på egne ben et par dage senere! Vi krydser fingre for det er godt.
Ja det blev et lidt teksttungt indlæg denne gang, men sådan er det nu en gang i mellem. Der var ikke lige nogle billeder der passede. xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar