tirsdag den 20. september 2011

Flashback tuesday

I dag har været en travl dag. Først var jeg i skole til klokken 15.15. Det er altså lang dag. Men vi fik dansk og engelsk portræt tilbage. Jeg fik 12 i engelsk og det er jeg selvfølgelig super glad for, men jeg havde overhovedet ikke regnet med det, men jeg blev heldigvis positivt overrasket.
Så hentede far mig efter skole og så kørte vi hjem hvor Nanna og moster lige var på besøg. De vart sgu hygge. Især fordi moster havde kiksekage med!
Så klokken 16.10 til klokken 18 var jeg til knallert kørekort. Kæft det var kedeligt. Jeg vil bare gerne køre. Det skal jeg så heldigvis i weekend.
Jeg har været ved at se en masse "gamle" videoer og billeder og jeg synes at jeg vil vise et par billeder nu vi er i gang.



Mia og jeg på landbrugsskolen i aalborg i 8.

Stor snestorm.




Ja så gamle var billederne jo heller ikke, men de er nu en gang meget hyggelige! :D
London 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar