søndag den 18. september 2011

Jul i september

I dag har været en rigtig fin dag. :D jeg har været oppe ved min højt elskede Mia. Det var rigtig godt at se hende igen det var også en 3 ugers tid siden vel? Ja det tror jeg. Så var jeg uge og hente Bedste i lufthavnen. Hun havde lige været 14 dage i England. SNYD! Men det var godt at se hende igen.
Til aften fik vi rigtig julemad. And og sovs og kartofler. Lækkert.
Nu vi er i julestemning skal i se julebilleder! Det er jul i september!
Ej men elsker virkelig jul det er helt ekstremt. Jeg er en jul-aholic :D Jeg elsker det virkelig. Pynten, hyggen, maden, pakkerne, stemning, folks glad smil og selvfølgelig julesangene og julekalendre (både dem i tv og dem med chokolade. Eller sådan set ikke chokolade. Jeg er sådan set heller fri. Sidste år fik jeg en pakke marcipanbrød og en pakke guldkarameller xD)
Sidsel og jeg foran vores juletræ. Kan i se hvordan vi er totalt matchy matchy med sort og lyserød tema?
Mig med et stort smilforan træet.

Søde Sidsel i sofaen ved siden af flere gaver. Sidsel ser så nuttet ud og hun elsker bare de krøller hun havde lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar