søndag den 11. september 2011

I wish you were here

Jeg har lige været nede og aflevere Sidsel på Ådalen. Det er ikke så sjovt at aflevere som det er at hente. Så jeg kom bare til at tænke på hvor meget jeg savner alle sammen. Jeg savner Sidsel, Mia, Josse, Karl Emil, Chr og Martin, Faster og Oliver osv. Jeg håber ikke der er grænser for hvor meget en person kan savne for så ville jeg da sprække, jeg synes altid jeg savner. Det ville jeg ønske ikke var nødvendigt, men det er det desværre. Åbenbart.

Her er en sang til alle dem jeg savner.
Billeder af nogle af dem jeg savner.






Alle billederne er taget af Sidsel (tilfreds?! xD)
Og josse undskyld for billedet ved du kommer til at hade det men jeg knus elsker det altså!


Der er flere jeg savner men jeg kunne ikke lige finde flere billeder.

1 kommentar: