torsdag den 15. september 2011

valg og petra!

I dag er det valgdag! UHHHHH SPÆNDING! Jeg ægrer mig sådan over at jeg ikke kan stemme! Men sådan skulle det nu en gang ikke være.
Men jeg kan dog fortælle om noget jeg kan styre! Nemlig om den pakke jeg fortalte om først på ugen!
Den er nemlig kommet i dag. Spændende? ja det tror jeg nok lige!
Nej min mormor og morfar har guldbryllup her i november også er da jo partay også skulle jeg have noget nyt tøj. Det blev der bestilt på Nelly.com og jeg er ret godt tilfreds hvis jeg selv skal sige det.
Det overrasker nok ikke nogen at der sneg sig et par sko med. UPS! men i mit forsvar var de sat ned til 130 jeg kunne ikke lade være. Det er også at friste svage sko sjæle som mig!
But enough with the talking lets see some pictures!


Lange ben sagde du?! Ja det tror jeg da nok lige, meeen det skyldes jo de sko! (og ja bukserne skal lægges op)
PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETRRRRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På trods af deres 15 vist næsten 16 centimeter. Er de rigtig dejlige og have på og også at gå i. Og i må undskylde de dårlige billeder det var mor det tog billederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar