søndag den 25. september 2011

Simple

I dag har jeg været ude og køre knallert igen. Det gik fint, bortset fra min bremser ikke rigtig virkede ordentligt. Eller det synes jeg ikke den gjorde.
Nu ligger jeg egentlig bare og stener og ser desperate housewives. Så skal jeg nok også lave lektier. Lektier er bare det værste.
I morgen skal jeg selvfølgelig i skole også skal jeg til teori. Nu må ugerne indtil efterårsferien gerne gå virkelig stærkt for jeg synes bare jeg trænger til ferie. Plus Sidsel, Faster og Oliver kommer hjem. DET glæder jeg mig monster meget til.

Så vil jeg lige slutte af med en anbefaling nok mest til piger. Men jeg har virkelig fundet den bedste make up fjerner.

Fra Simple. Fik den i Super brugsen til 20 kroner. Det var da billigt. Den er mega rar for den er slet ikke sådan fedtet på huden bagefter. Plus den får ikke mine øjne til at løbe i vand hvilket må siges at være godt klaret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar