tirsdag den 28. juni 2011

England calling!

I morgen drager jeg (teknisk set, jeg mener det er i dag eftersom jeg skal op 4.20) til England!
Så skal jeg være der til mandag den 11. juli hvor jeg kommer hjem igen, for så længe kan i jo ikke undvære mig xD

I dag har jeg været til fysioterapi også været ude og plukke jordbær! Jordbær er bare noget af det bedste ved sommeren, også især lige når man har plukket dem og de er helt varme, for mig er det ligesom at de smager af solskin!

Ellers har jeg brugt nærmest hele dagen på at pakke og jeg er stadig ikke færdig! Grrr.....

Jeg ved ikke om jeg får tid til at blogge når nu jeg er England, men jeg vil da prøve om jeg ikke kan lave en lille update en gang i mellem!
Det regner jeg med jeg får tid til, da jeg ikke tror jeg kan undvære facebook fra i morgen til den 11.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar