mandag den 20. juni 2011

mode-blog/nørde-blog

halløj cyberspace!

i dag har jeg været i hjørring! Og jeg kan godt sige jer det var udsalg puha jeg havde svært ved at holde mig i skindet, da jeg skal til England i næste uge. Der vil jeg hellere bruge pengene. Men jeg købte/fik da lidt, som jeg gladeligt vil vise frem! :D



Jeg købte disse shorts i only til den nette sum af 90 kroner. Det synes jeg var til at komme over! Tror de gør sig rigtig godt til sommer!



Jeg købte også disse bukser til 100 kroner (igen møg billigt!) Jeg var simpelthen nødt til at købe dem selvom de er en størrelse for store, for jeg har simpelthen savlet over dem hele vinteren! Nu er de endelig mine :D Happy Emma!


Jeg fik den her top af mor. Den er fra h&m. Den er rigtig fin. Stoffet virker bare rigtig lækkert. Det har nærmest sådan en sølv effekt, hvilket man desværre ikke kan se på billedet!


Så fik jeg en bikini-top fra Change. ENDELIG fandt jeg en der passede! Den er bare rigtig fin!


Så for der ikke skal gå alt for meget modeblog i den, vil jeg også lige vise hvad jeg har lånt som sommerferie læsning. Nemlig "krigsdagbøger fra 1939-1945" Sidsel siger jeg ikke er en normal 16 årig! Sikkert ikke! Altså, men jeg elsker bare historie! Bare kald mig nørd! Det er et kompliment! :D



Vi har også hentet vores harry potter billetter i dag! :D (Y)


England count down: 8 dage!

Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar