tirsdag den 14. juni 2011

Kald mig nørd

Hey folkes!
Ja her er der sgu ikke meget og berette! Har lavet fysik! det er bare så skide kedeligt, men i morgen skal jeg heldigvis "kun" lave 3 emner, men det er tilgengæld også de værste vekselspænding, transformation og induktion :S
Pyha fysik er en værre ting!

Sidsel havde været oppe i dag og havde fået 10! Så dygtig hun er! Ja jeg var stolt de første 10 minutter så fik jeg spat af at høre på hvor dygtig hun var! xD men jeg tror nu bare det er fordi jeg er nervøs for hvordan det skal gå med mig. Jeg håber det går....

I dag har jeg desuden bestilt billetter til den nye harry potter film! :D det var ellers noget af en kamp! De blev frigivet i dag klokken 10 så sådan en trofast fan som jeg er sad jeg klar herhjemme foran computer, med mastercardet, men prøv lige og spørg om jeg fik en lang næse!
Lige pludselig var klokken 10,10 og der var stadig ikke frigivet nogle billetter.
Så blev klokken 10.20 stadig ingen billetter
Så som den utålmodige sjæl jeg er begyndte jeg at kime biografen ned fra telefonen! Så klokken 10.40 var der endelig svar i den anden ende. Stakkels mand der tog den telefon. Jeg var bare så hidsig men jeg fik da 3 billetter til en dobbeltvisning af de to sidste film!
Så den 12. juli klokken 21 sidder jeg og ser første del af harry potter and the deathly hallows og så klokken 00.00 viser de den nye film!
Uhhh hvor jeg glæder mig! Jeg elsker bare bøgerne! En weekend hvor jeg ikke vidste hvad jeg skulle lave pløjede jeg lige i gennem alle bøgerne! Kald mig bare nørd, men det var altså en god weekend! :D

Her på falderebet og inden jeg forvandler bloggen til Emmas bogklub synes jeg lige jeg vil vise jer hvordan det ser ud når Emma, Mia og Sidsel læser fysik sammen xD
Ja det er lidt vildt!

Ja hvad kan jeg sige? der var hul i Mias leggins og jeg havde en kuglepen xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar