mandag den 13. juni 2011

Mandag + fysik = looooort!

Ja som overskriften måske antyder har jeg ikke haft verdens bedste dag! Fordi at jeg læser op til fysik eksamen som jeg skal læse op til, jeg skal så op på torsdag...
Jeg ved simpelthen næsten ikke noget værre end fysik! Det er bare kedeligt og det interresserer mig bare ikke. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med atomspaltning, syre, vekselspænding und so wieder!
Men i hvert fald får jeg ferie på torsdag når jeg har været oppe! :D

Så om fredagen skal jeg til fødselsdag ved min ven Daniel. Vi krydser fingre for en god aften!

Så onsdag den 22. skal jeg til dimenssion! Hvor vildt er det ikke lige!? Jeg er FÆRDIG med folkeskolen! Det er bare ikke til at forstå.
På den ene side er det dejlig at jeg skal i gymnasiet efter ferien. Det bliver godt og få noget mere faglig udfordring :) Møde nye forhåbentlig seje mennesker og få nye venner, men på den anden side er jeg rigtig ked af stort set alle mine venner inklusiv sidsel tager på efterskole. De eneste der ikke tager på efterskole er Josefine og Martin.
Jeg kommer til at savne dem der tager på efterskole mere end de aner! Det værste ved det hele er nok at jeg ikke kommer til at se Mia og Sidsel hver dag eftersom de jo er på efterskole!
Udover det er jeg også rigtig bange for at blive glemt af dem, eller at de finder en ny "mig".
Det gælder nok mia eftersom man ikke rigtig kan miste sit forhold til sin tvilling. xD ikke jeg har hørt af i hvert fald...

Jeg synes lige jeg vil vise et billede af mig og Mia nu når hun efterhånden er blevet nævnt mange gange! xD
Så søde vi ser ud!

Os med vores kostume fra sidste skoledag :)

 

Herhjemme har vi set Gasolin dokumentar i dag og i går så jeg synes lige jeg vil poste en af mine yndlings sange med dem!
http://www.youtube.com/watch?v=_6D8AcNepEA
Hør den! :D its a classic!

Nå men jeg tror det er hvad jeg har at berette for nu.

Peace out
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar