lørdag den 18. juni 2011

BAAAAILLEEEEYYYY! :D

Halløj! :D
I dag har jeg været hjemme ved min mormor og morfar for at at tappe honning. Sidsel og jeg har tappet ca. 1500 glas honning! Det er meget! Vi tjente 300 hver så det er jo rart! de skal med til England! Jeg skal nemlig derover 14 dage til sommer :D

I går var vi til fest hos min ven Daniel han blev 16. TILLYKKE! Det var rigtig hyggeligt! Her er et lille stemningsbillede
Mig, Josefine, Mia og Sidsel
Der kommer måske en ny harry potter bog! JK ROWLING IF YOUR READING THIS PLEASE WRITE ANOTHER HARRY POTTER BOOK! Okay chancen for hun læser det er omkring ligeså som at jeg kommer op på månen, altså ikke ret stor! men oh well worth a shot!

I morgen har jeg ikke de store planer! Jeg skal i hvert fald ud med Bailey, så bliver han så glad! kære lille væsen!
Der er bare ikke noget ondt skabt i den hund. SE SELV!


HAN ER DA KÆR!

ja det var nok hvad jeg har og sige for nu!

Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar