tirsdag den 21. juni 2011

tanker

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive.....
Jeg synes tankerne kører rundt i hovedet på mig, men så samtidigt er mit hoved helt tomt!

I dag var jeg til fysioterapi, også gik jeg over i metropol.. så fik jeg købt det sidste til min bikini og en blush..

JEG HAR TØJKRISE! Jeg har ingen ide om hvad jeg skal tage på til dimission og til festen bagefter.... men jeg håber da jeg finder på noget.
Kunne det ikke være kønt at jeg troppede op på skolen nøgen! (bemærk venligst sarkasmen! xD)

Om en uge så sidder jeg i England! ARRRH!
Det bliver bare så rart! Jeg skal over til min faster som jeg elsker rigtig højt! Selvfølgelig og hendes mand, min onkel, Carsten og deres dreng, min dejlige fætter, Oliver! Dem savner jeg rigtig meget... Det bliver rigtig rart! :)

England count down: 7 dage! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar