søndag den 12. juni 2011

no arms no cookies!

Ja så blev det så min tur til at få en blog (mere eller mindre under pres, thank you very much Mia!)
Ja det er så nu jeg skal fortælle lidt om mig selv så here we go:
Ja jeg hedder Emma
Jeg er 16 år
Bor i nordjylland
Jeg går i 9. klasse eller det gør jeg 4 dage mere indtil jeg har aflagt sidste eksamen på torsdag!
Jeg kan li at male, spille guitar og synge!
En "ting" jeg elsker over alt i hele verden er min søde cocker spaniel Bailey

Prøv lige og se den hund! Han er ikke til andet end at elske!
Jeg elsker mine venner, der er fx Mia som jeg har kendt siden børnehaven! I børnehaven havde vi sagt at vi ville altid være venner fordi vi passede så godt sammen! Det viste sig jo og være meget rigtigt. Ellers er der Josefine, Chr, Ke (Karl Emil), Daniel, Sidsel og Martin :D vi har det sjovt!
Jeg har en tvillingesøster sidsel! og det er mig der er ældst (det mest stilte spørsgmål efter "ej virkelig" xD)
Jeg elsker musik, men jeg har ikke rigtig noget yndlings band. Min musik smag er også meget varieret jeg kan li alt fra DAD til take that så ja :)
Her er jeg så!
                                                                    
Den her blog er faktisk lavet for Mias skyld hun ville gerne have jeg skulle lave en blog for hun skal på efterskole og hun vil stadig gerne følge med i hvad jeg går og laver, så det får hun da mulighed for nu! Og selvfølgelig alle andre der er interesseret i at følge med i mit liv

Ja jeg tror bare jeg skal blogge om lidt af hvert. Tøj, sko (en af de ting der kendetegner mig er at have mange sko, Jeg er en shoeaddict!) og bare ellers hvad jeg går og laver!

Thats it for now!

Byes
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar