søndag den 26. juni 2011

S'mores

I dag har vi lavet bål!

Jeg kan godt li bål!



Ja vi lavede snobrød og pølser :)

Jeg sad i sådan en relax stol og tog lidt sol på min dracula hud, det blev da kun i ansigtet, da jeg havde stor strikketrøje på lange bukser og hyggesokkert på UDENPÅ min almindelige strømper! Så da jeg flyttede min backside længere oppe i stolen. Det udfordende altså stolens tyngdepunkt, og jeg endte med at tippe bagover, og så paparazzi agtig som Sidsel er tog hun kameraet frem og tog billeder før hun lod mor hjælpe mig op!




Ja jeg sad virkelig fast! Og nej jeg kunne ikke bare tage benene ned! Mor måtte komme og rykke mig op xD

Men ja vi lavede bål og jeg skulle prøve og lave s'mores! :D det var lækkert!



Det er lækkert! Jeg plejer ellers ikke kunne lide ristede skumfiduser, men det her var virkelig lækkert!

England count down: 2 dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar