torsdag den 23. juni 2011

Jeg er en afgangselev!

Hej alle sammen!

I går var jeg til dimission for jeg har lige afsluttet 9. klasse! Og jeg er bare lykkelig over jeg klarede det! Det lyder åndsavgt, men det betyder bare rigtig meget for mig!
Så i går var vi så oppe på skolen for at få vores eksamens beviser (!)
Jeg havde fået nogle gode karaktere så det er godt! :D

Der er et styks nervøs Emma. Jeg endte jo ikke med at gå nøgen xD


Dejligt billede af mig og søde Mia!
DIG KOMMER JEG TIL AT SAVNE!

Ja hvad skal jeg sige?! Der var kage, okay?! Den var lækker og jeg havde endelig fået noget på gaflen!

Her får jeg mit eksamensbevis!

Min fysik lærer Rene hepper på mig! Han skulle ikke til at slå mig som det godt kunne se ud xD

Jeg tror ikke i får et mere oprigtigt smil ud af mig! Jeg var så glad!

Hele 9.b

Da vi kom ned flåede jeg karakterene ud af kuverten! Jeg var spændt!

Sidsel får sit eksamensbevis :)

3 glade piger! :D


Derefter var vi hjemme og feste fra en fra vores klasse, det var sjovt.
Jeg var hjemme igen klokken 4 eller sådan noget. Så stod jeg op klokken 13! Jeg var træt! MEEEGET træt!

England count down: 5 dage eller noget xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar